Ny telefontid for henvendelser til Matrikel og Ejendomsregistrering

01-03-2019

Fra den 1. marts 2019 er telefontiden for henvendelser til Matrikel og Ejendomsregistrering ændret til 13.00 – 16.00 fra mandag til torsdag, og 13.00 – 15.00 fredag.

(foto: Colourbox)

 

Uden for telefontiden er det ikke er muligt at ringe til sagsbehandlerne, hverken på deres direkte telefonnummer eller via vores telefonomstilling.

Uden for telefontiden kan du ringe til vores telefonomstilling, tlf. 7254 5000, og bede om at blive ringet op af en medarbejder fra Matrikel og Ejendomsregistrering, og så vil vi ringe tilbage samme dag.

Send en mail

Du kan også vælge at sende en mail til Matrikel og Ejendomsregistrerings postkasse mat@gst.dk, hvor du beder om at blive ringet op, eller du kan stille spørgsmålet skriftligt.

Landinspektørerne kan ved henvendelse om verserende matrikulære sager sende en mail direkte til den pågældende sagsbehandler og bede om en opringning.