Vi benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen.Læs mere om cookies

Ledige stillinger i Geodatastyrelsen

Herunder kan du se de stillinger, som Geodatastyrelsen for tiden søger nye medarbejdere til.

AC-direktionssekretær

Vi søger en direktionssekretær, som skal yde administrativ bistand til direktøren, chefer og medarbejdere, deltage i styrelsens strategiske arbejde og være et omdrejningspunkt for mange opgaver.

Stillingen er organisatorisk placeret i Ressourcer og It, men der vil være en bred kontaktflade i hele organisationen.  
 
Dine arbejdsopgaver:  
  • Du vil i din betjening af direktionen skulle håndtere både strategiske opgaver og mere traditionel koordinering og direktionsbetjening. Det er vigtigt, at du kan bevare overblikket, selvom der er mange bolde i luften.  
  • Du skal holde styr på processer og sagsflow mellem departementet og GST samt internt i huset. Du skal være god til at formidle bestillinger videre til kontorchefer og medarbejdere. I den proces er det vigtigt, at du arbejder struktureret med opgaveopfølgningen og yder kvalificeret sparring i processen. Du skal også kunne bidrage til at kvalitetssikre sager til direktion og til departement/minister.  
  • Du vil få ansvar for tilrettelæggelse af og opfølgning på forskellige udvalg i styrelsen, herunder SAM, informationssikkerhed og kriseberedskab. Og du vil deltage i ledelsesmøder og stå for tilrettelæggelse af husmøder, personaledag mm.  
  • Du skal bidrag til tværgående drifts- og udviklingsorienterede opgaver, der forankres i direktionen. Det kan for eksempel være bidrag til arbejdet i tværgående udvalg samt til projekter, der har særligt ledelsesmæssig og strategisk fokus, herunder porteføljestyring af styrelsens strategiske projekter.  
 
Om dig:  
Vi forventer, at du er akademisk uddannet, og at du  
  • har god procesforståelse, er struktureret og omhyggelig  
  • har politisk forståelse og god dømmekraft  
  • kender til digital forvaltning i praksis  
  • kan holde tæt med informationer, du får i forbindelse med ledelses- og direktionsbetjening  
  • kan kommunikere klart og præcist – både mundtligt og skriftligt  
  • har let ved at opbygge relationer og kan samarbejde med folk på tværs af faggrænser og institutioner  
  • er robust og vedholdende  
 
Vi tilbyder: 
Der er tale om en spændende og udviklende stilling med gode muligheder for kompetenceudvikling, og på sigt vil du afhængigt af dine kvalifikationer kunne rokere til andre opgaver i Geodatastyrelsen.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC med mulighed for forhandling af tillæg.  
 
Ansættelsesområdet er Energi, Forsynings og Klimaministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Lindholm Brygge 31, Nørresundby.  
 
Yderligere oplysninger kan fås hos områdechef Jesper Nørgaard Andersen tlf. 72 54 53 11  
 
Ansøgningsfrist:
Vi skal have din ansøgning inklusiv relevante bilag (pdf) senest torsdag den 7. december 2017, kl. 8.00
 
Vi forventer at afholde samtaler i uge 50. 
Søg stillingen via dette link - SØG STILLINGEN